Szeretettel Üdvözöllek!
Kérlek, figyelmesen olvasd el!
A Te elégedettséged az elsődleges célunk, és ha bármilyen okból kifolyólag mégsem lettél elégedett a vásárolt gyerekcipővel, ne aggódj, tiszteletben tartjuk és ha mi hibáztunk, utólagos elnézésed kérjük.
A kézhezvételt követő 14 napon belül bármikor visszaküldheted nekünk a nálunk vásárolt terméket.
Ezt itt jelezheted nekünk, de előtte mindenképp olvasd végig jelen oldal tartalmát.
(Ha cipőcserét szeretnél és másik cipőt kérsz cserébe, akkor ne a fenti linkre kattints, hanem azt itt teheted meg.)
Mire figyelj nagyon?
Csak annak a visszaküldött gyerekcipőnek a díjait tudjuk visszafizetni 100%-osan, ami újra értékesíthető mind a termék, mind a termék dobozára, csomagolására vonatkozóan vagyis használatra utaló semmilyen jel nincs, eredeti, sértetlen csomagolásban, címkével rendelkezik. A nem rendeltetésszerű próbálásból, használatból eredő károk, sérülések megtérítését követelhetjük Tőled.
A termék kézhezvételétől 14 napon (nem munkanap, hanem nap) belül jelezd a visszaküldési, elállási szándékod.
Az elállási szándékod jelzése után haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül vissza kell küldeni hozzánk a terméket.
Háttérinformáció a 14 napos elállási jogról: Online vásárlás során nincs lehetőséged a terméket fizikailag megnézni, megvizsgálni, gyermeked lábára felpróbálni. Csupán, digitális termékképek, videók, szöveges leírások és mások véleménye alapján tudsz választani a webáruházból. Emiatt ritkán előfordulhat, hogy nem azt a terméket kapod, amire számítasz, így 14 napod van arra, hogy visszaküldd nekünk a hibátlan terméket a saját sérülésmentes dobozában.
Hogyan csomagold be a cipőt?
A legjobb, ha ugyanabba a dobozba, légpárnás borítékba amibe küldtük vagy az általad választott védőcsomagolásba küldöd vissza a cipőt, ahogyan te is kaptad.
A lényeg, hogy a cipő doboza sértetlen maradjon, ne kerüljön rá matrica vagy írás tollal! Ne legyenek rajta sérülések vagyis gondosan csomagold be a feladáshoz, ahogy hozzád is érkezett.
Tedd a dobozba a vásárlásról a számlát.
Hogyan küldd vissza?
Ne küldd vissza a cipőt addig, amíg ezen az űrlapon nem jelezted felénk a visszaküldési és elállási szándékod.
Az alábbi módon van lehetőséged visszaküldeni a terméket:
A.) Házhozszállítás bármely futárral vagy személyesen az alábbi címre
3534 Miskolc, Színyei Merse Pál út 10. 3/3.
B.) Foxposttal az alábbi csomagautomatába
Miskolc ALDI Kiss Ernő utca
3531 Miskolc, Kiss Ernő utca 13/a.
C.) Egyéb, számodra kedvező lehetőséggel (más csomagpontok vagy csomagautomaták, amit előre jelezz, kérlek)
Fontos! A portósan vagy utánvéttel feladott csomagokat nem áll módunkban átvenni.
Milyen összeget fizetünk Mi vissza?
A vásárlásod teljes összegét, ideértve a szállítási díjat is a termék visszaérkezésekor haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük.
Milyen költségeket szükséges Neked fizetned?
A termék visszaküldésével kapcsolatos költségeket (visszaszállítási díj) Neked szükséges fizetned.
Fontos: A nem rendeltetésszerű próbálásból, használatból eredő károk, sérülések megtérítését követelhetjük Tőled.
Összefoglalva a lépések
- Olvasd el jelen oldal tartalmát
- Kérd az elállási és visszaküldési igényed.
- Gondosan csomagold be a gyerekcipőt
- A fent említett visszaküldési cím egyikére küldd vissza a terméket
- Várd a visszatérítést, amit a termék visszaérkezésekor haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatérítünk.
Itt tudod elállási és visszaküldési igényed kérni »
Köszönöm részedről is a rugalmasságot! Előfordul és sokan megértik ezt a folyamatot. Kérlek Te is felelősségteljesen járj el, hogy a visszaküldött cipőt más gyerek örömmel viselni tudja, kivéve, ha hibás.
Szeretettel:
Kacagó Lábujjak Gyerekcipők Csapata